Skip to content
آزمون جامع علوم پایه دانشگاه آزاد

آزمون جامع علوم پایه دانشگاه آزاد

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نتایج آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد اعلام شد. نتایج آزمون جامع‌علوم پایه و پیش کارورزی اسفند ماه دانشگاه‌آزاد که در اسفند ماه برگزار شد، اعلام شد.

آزمون جامع‌علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد

دکتر فرهاد ادهمی مقدم، مدیر کل توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد بیان کرد: آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و حوزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه‌آزاد و با همکاری دست اندرکاران اجرایی حوزه معاونت آموزشی واحد های مجری رشته پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی طبق بخش نامه اجرایی‌آزمون بطور همزمان درتمام کشور و در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی دولتی و دانشگاه آزاد برگزار شد. نتایج آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد که در اسفند ماه برگزار شد، منتشر شد.

داوطلبان و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از نتایج آزمون خود اطلاع پیدا کنند.

از دانشجویان تقاضا میشود که در زمان مشخص شده برای دیدن نتایج و ثبت نام خود مراجعه بفرمایید تا در این روند خلّی وارد نشود و به راحتی کارها انجام گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا