Skip to content
پذیرش دانشجوی خارجی توسط دانشگاه آزاد آبادان

پذیرش دانشجوی خارجی توسط دانشگاه آزاد آبادان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان قاسم رکابدار از  پذیرش‌ دانشجوی خارجی توسط دانشگاه آزاد آبادان خبر داد و مهمترین اقدامات و برنامه‌های دانشگاه‌آزاد‌آبادان را در چند مورد ذیل بیان کرد و گفت:

  • پذیرش دانشجوی خارجی
  • ایجاد مرکز رشد
  • توسعه مراکز تحقیقاتی و فعالیت‌‌های پژوهشی از برنامه‌‌های دانشگاه در سال ۱۳۹۷ هستند.

  آقای رکابدار بیان کرد: در سال ۱۳۹۶ اقدامات متنوعی از جمله برگزاری چهارمین یادواره شهدای گمنام و افتتاح ساختمان پژوهشی شهدای گمنام در دانشگاه انجام شد.   ایشان گفت: همچنین توانستیم مجوز پذیرش دانشجوی خارجی توسط دانشگاه آزاد آبادان در ۴ رشته جدید شامل معماری، کامپیوتر، حسابداری و مکاترونیک در دوره تحصیلی  کارشناسی ارشد را کسب کرده و تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه را به ۱۶ رشته افزایش دهیم. از مهر سال تحصیلی۱۳۹۷-۱۳۹۸  نیز پذیرش دانشجو در این رشته‌ها را آغاز خواهیم کرد.  

برنامه‌های دانشگاه آزاد آبادان

قاسم رکابدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان پیرامون برنامه‌‌های دانشگاه در سال ۱۳۹۷، اعلام کرد: در راستای کاهش استفاده از سوخت‌ های فسیلی تلاش می‌کنیم در سال ۱۳۹۷ بتوانیم ۲۰ درصد برق مصرفی دانشگاه را از طریق پنل های خورشیدی تامین کنیم. در این سال همچنین به دنبال اخذ مجوز پذیرش دانشجوی بین‌المللی از کشورهای دیگر خصوصا کشور عراق هستیم و با توجه به اقدامات انجام شده فکر می‌کنم این کار در سال ۱۳۹۷ امکان‌پذیر شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا