Skip to content

تقویت زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه آزاد

  رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ویژه جهت تقویت زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه آزاد در مقطع دکتری خبر داد.

به نقل از دانشگاه آزاد، امیررضا شاهانی، به برگزاری آزمون EPT در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این آزمون مختص دانشجویان م

واحد دانشگاه آزاد در سدد تقویت زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه آزاد است.

قطع دکتری است که دوره آموزشی خود را تمام کرده و آماده ورود به مرحله پژوهشی هستند، البته این آزمون زبان انگلیسی با عنوان های دیگر در دانشگاه‌های دولتی برگزار می‌شود.

شاهانی با بیان اینکه این آزمون (EPT) هر ماه در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان دکتری باید بتوانند برای ورود به مرحله پژوهشی و شرکت در آزمون جامع، حداقل نمره لازم را در این آزمون (EPT) به‌دست بیاورند.

آزمون‌های زبان انگلیسی در مقطع دکتری

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه یک سری آزمون زبان انگلیسی در شیوه‌نامه دکتری برای دانشجویان تعریف شده، افزود: آزمون EPT، MCHE، MSRT، تولیمو، آیلتس، تافل و… از جمله این آزمون ها هستند که دانشجویان می‌توانند یکی از آنها را انتخاب کرده و حداقل نمره قبولی را در آن کسب کنند.

ایشان یادآوری کرد: سوالات آزمون EPT اخیرا بررسی شده و از استاندارد خوبی برخوردار است.

شاهانی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای تقویت زبان انگلیسی دانشجویان مقطع دکتری، گفت: برای ارتقای کیفی تحصیل دانشجویان یک دوره آموزشی برای تقویت زبان انگلیسی دانشجویان دکتری برگزار شود، این دوره آموزشی در حال حاضر جهت آمادگی داوطلبان برگزار می‌شود، اما از سال آینده این کلاس ها تقویت شده و با کیفیت بهتر و در یک دوره فشرده برای دانشجویان مقطع دکتری برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا