Skip to content

۱۲ رشته کارشناسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

محمدمهدی دهشیری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات از راه‌اندازی ۱۲ رشته کارشناسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد خبر داد.

کارشناسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

کارشناسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات در ادامه افزود: درخواست راه‌اندازی ۱۲ رشته در دوره کارشناسی واحد علوم و تحقیقات در سامانه دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت شده که امیدواریم در دفترچه انتخاب رشته سال آینده وارد شوند.

کارشناسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزادوی تصریح کرد: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در طول بیش از ۳ دهه فعالیت خود، تمرکز را بر تربیت دانشجوی تحصیلات تکمیلی گذاشته است و به عنوان یک قطب در این زمینه در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در کلیت آموزش عالی شناخته می‌شود.

دهشیری تاکید کرد: استراتژی واحد علوم و تحقیقات بر این است که ضمن حفظ کیفیت مقاطع تحصیلات تکمیلی، با راه‌ اندازی رشته‌های مختلف در دوره کارشناسی، به سمتی برود که در کنار حفظ نشان پرورش نیروهای ارشد و دکتری، تربیت نیروهای تحصیلکرده‌ ای را در دستور کار قرار دهد که ضمن توانمندی در برقراری پیوند بین نظر و عمل و توجه به جنبه‌های کاربردی، از رویکردی میان رشته‌ای در پایه تحصیلات دانشگاهی خود، برخوردار باشند و این نشان بیش از این توسعه پیدا کند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا