Skip to content

دوره دانشجویی با هیجان شروع میشه، ولی به سختی ادامه پیدا می‌کنه.

دوری از خانواده یا حداقل استقلال مالی نسبی از اون‌ها (در کنار زیادشدن هزینه‌هافشار درس‌ها، دغدغه آینده زندگی و همه این‌ها، دوره دانشجویی رو سخت می‌کنه.

برای پیشرفت ایران، دانشجویان امروز باید از دانشجویان نسل گذشته بهتر و قوی‌تر باشند.

شما دانشجوی امروز ایران هستید و ما دانشجوهای سال‌های گذشته‌ایم. قصد ما اینه که چیزایی که مسیر ما رو در دوران دانشجویی سخت کرده‌بودن، تا حدی که ممکنه، برای شما آسون کنیم.

ما سازمان بین‌المللی دانشگاهیان هستیم. یک سازمان غیردولتی که با هدف حمایت از دانشجویان سراسر جهان، فعالیت می‌کنیم. ما می‌دانیم که دوران دانشجویی، دورانی پرچالش و پر از فرصت است. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم از این چالش‌ها عبور کنید و از فرصت‌ها بهره‌مند شوید.

از فرانسه تا کنیا، از چین تا آرژانتین و از هلند تا ایران، شعار سازمان ثابت است: Making Student Life Better.

ما از سال ۱۹۵۳ تا کنون، در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا حضور داریم و سالانه، ۳ میلیون دانشجو عضو این مجموعه جهانی می‌شوند.

فضای آنلاین صمیمانه

ما همچنین، سامانه دانشگاهیان را ایجاد کرده ایم. این سامانه، یک فضای آنلاین صمیمانه است که به دانشجویان کمک می‌کند تا با هم آشنا شوند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

در سامانه دانشگاهیان، دانشجویان می‌توانند در گروه‌های مختلف دانشجویی فعالیت کنند، با هم مشورت کنند و به یکدیگر کمک کنند تا در دوران دانشجویی خود، موفق‌تر باشند.

سامانه دانشگاهیان با حضور بیش از ۱۱۰٫۰۰۰ دانشجو، استاد و دانش‌آموخته، پرجمعیت‌ترین فضای آنلاین دانشگاهی کشور است.

تسهیل زندگی دانشجویی شما

از سال ۱۳۹۷ امکان بیمه دانشجویی به‌وجود آمد. از آن زمان تا امروز، سازمان دانشگاهیان، فعال‌ترین مجموعه در معرفی و برقراری این بیمه برای دانشجویان کشور بوده است.

از سال ۱۳۹۹، امکان مشاوره و ثبت شرکت دانشجویی بدون پرداخت هزینه‌های واسطه را فراهم کردیم. تا‌کنون با بیش از ۱۰۰۰ شرکت دانشجویی، برای ثبت‌شان همراه بوده‌ایم.

عضویت رایگان تمامی دانشجویان

ما معتقدیم که شما می توانید دنیا را تغییر دهید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا به این هدف برسید.

باور داریم که دانشجویان، سرمایه‌های ایران هستند. پس وظیفه خود می‌دانیم که از آنها حمایت کنیم تا بتوانند در دوران دانشجویی خود، به موفقیت برسند.

تمامی خدمات پایه سازمان دانشگاهیان برای دانشجویان ایرانی رایگان است. باعث افتخار ماست که بیش از ۸۰ درصد اعضای سازمان، بدون پرداخت هزینه از خدمات متنوع سامانه دانشگاهیان استفاده کرده‌اند.

کارت دانشجویی بین‌المللی

کارت دانشجویی بین‌المللی، یک هویت و اعتبار آکادمیک برای دانشجویان سراسر دنیاست. ما با ارائه کارت دانشجویی بین المللی، به دانشجویان امکان دسترسی به تخفیف‌های دانشجویی در بیش از ۱۳۰ کشور را می‌دهیم. این تخفیف‌ها، می‌تواند هزینه‌های زندگی و تحصیل دانشجویان را کاهش دهد و به آنها کمک کند تا از دوران دانشجویی خود بیشتر لذت ببرند.

ما می دانیم که دانشجویان، آینده سازان جامعه هستند. ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم تا به اهداف خود برسند و آینده ای بهتر برای خود و جامعه رقم بزنند.

ما، سازمان بین المللی دانشگاهیان، یک خانواده بزرگ هستیم. ما به دانشجویان کمک می کنیم تا با هم آشنا شوند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. ما می دانیم که ارتباط و همکاری بین دانشجویان، می تواند به آنها کمک کند تا موفق تر باشند.

برگشت به بالا