Skip to content

آموزش زبان انگلیسی یکی از درخواست‌های اصلی دانشجویان و دانش‌آموزان در حوزه یادگیری است. از این رو، سازمان بین‌المللی دانشجویان اقدام به ایجاد مجموعه آنلاین آموزش زبان انگلیسی کرده است.

ویژگی‌های سیستم آموزش زبان

این دوره آموزشی دارای ویژگی‌هایی است که آن را منحصربه فرد کرده است. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آموزش زبان

کاملاً تعاملی

همیشه تصور از سیستم آموزش آنلاین تعدادی ویدئوی آموزشی است که فرد می‌تواند آن‌ها را دانلود و مشاهده کند. در صورتی که در این سیستم، فرد به صورت کامل با سامانه در تعامل است و صرفاً بیننده و شنونده نیست!

 

در یک سیستم تعاملی، یادگیری فرد افزایش پیدا کرده و خستگی ناشی از آموزش نیز کاهش می‌یابد.

آموزش زبان چند رسانه ای

محتوای متنوع

محتوای موجود در این سامانه، شامل مواردی است از جمله:

  • متن‌های آموزشی
  • ویدئوی آموزشی
  • انیمیشن
  • پرسش و پاسخ
  • بازی
  • سناریو
  • و …
زبان انگلیسی و فارسی

متناسب‌سازی شده

محتوای آموزشی این دوره به تناسب مخاطبی است که زبان مادری وی انگلیسی نیست و به زبان فارسی صحبت می‌کند. از این رو، استفاده از متن‌های متناسب‌سازی شده در این دوره آموزشی نقش بسیار موثری در افزایش ضریب یادگیری ایفا می‌کند.

یادگیری آسان زبان

بدون استرس زمان

در این دوره آموزشی مدرس جهت پاسخگویی به پرسش‌های شما و بررسی تمرین‌ها حضور دارد، اما همچون سایر دوره‌های آموزشی، استرس زمان جهت اتمام یک جلسه تا تاریخ معینی وجود ندارد. به همین خاطر، با آرامش خیال و بدون نگرانی می‌توانید این دوره آموزشی را با سرعت مدنظر خودتان پیش ببرید.

 

مهارت‌های دوره زبان انگلیسی

مهارت‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شود، شامل چهار مهارت اصلی زبان است که در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی (کسب و کار)، اجتماعی و فرهنگی مورد نیاز شما خواهد بود.

 

 

مهارت خواندن Reading

مهارت خواندن در زبان انگلیسی به خصوص برای دانشجویان یکی از ضروری‌ترین و مهمترین مهارت‌هاست. این مهارت در خواندن کتاب‌ها و مقالات علمی به زبان اصلی از یک سو و موفقیت در آزمون‌های زبان از سوی دیگر، نقش کاملاً تعیین کننده‌ای دارد.

 

مهارت شنیدن Listening

گوش دادن توانایی دریافت دقیق و تفسیر پیام ها در فرایند ارتباط است و برای تمام ارتباطات حضوری (و حتی آنلاین و غیرحضوری) مؤثر است. بدون داشتن این توانایی، پیام‌ها به راحتی درک نمی‌شوند. این مهارت هم برای جلسات بین‌المللی نقش تعیین کننده داشته و هم در بعضی آزمون‌های زبان مورد سنجش قرار می‌گیرد.

 

 

مهارت نوشتن Writing

مهارت نوشتن در نگارش کتاب، مقالات علمی و همچنین مکاتبات تجاری بسیار مهم است. همچنین در برخی از آزمون‌های پیشرفته زبان انگلیسی، این مهارت مورد سنجش قرار می‌گیرد.

 

مهارت صحبت کردن Speaking

مهارت صحبت کردن در واقع نخستین مهارتی است که انسان در زندگی خود می‌آموزد. این مهارت در تعاملات اجتماعی، مذاکرات تجاری و برقراری هر گونه ارتباط ضروری است.

پرسش‌های متداول دوره آموزش زبان انگلیسی

اعضای سازمان با تخفیف ویژه در این دوره شرکت می‌کنند اما سایر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نیز امکان حضور در این دوره را دارند.

بله؛ مدرس دوره به منظور پاسخ به سوالات و بررسی تمرین‌های شرکت‌کنندگان حضور دارد.

محتوای دوره به صورت آنلاین بارگذاری شده و میزان پیشرفت شما، بستگی به سرعت یادگیری‌تان دارد. ممکن است یک جلسه برای شما تا دو هفته زمان ببرد و یا در یک هفته بتوانید چند جلسه را سپری کنید.

برگشت به بالا