رفتن به محتوای اصلی
کارگاه آموزشی شخصیت‌پردازی در طراحی بازی و اسباب‌بازی

کارگاه آموزشی شخصیت‌پردازی در طراحی بازی و اسباب‌بازی

معمولاً در هر نوع طراحی بازی و اسباب‌بازی، «موضوع» پیرامون مجموعه صفات، قابلیت‌ها و مهارت‌هایی است که آن بازی و اسباب بازی می‌خواهد آموزش دهد. علیرغم اینکه مخاطب در بازی و اسباب‌بازی به دنبال هیجان اولیه ناشی از بردن، رقابت یا خود بازی است، طراح باید بداند وقتی این مقصود به درستی به بازی کننده انتقال می‌یابد که سازمان صفات، مهارت‌ها و توانایی‌هایی که در طراحی خود به‌کار می‌برد درست و کارآمد باشد. در این کارگاه درباره چیدمان این عوامل بحث خواهد شد.

مدرس کارگاه

دکتر غلامرضا محمودی

دکترای روانشناسی عمومی

  • • استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز، گروه روانشناسی
  • • مدیرعامل موسسه توسعه رفاه هوشمند مشیانه (نخستین مرکز روانشناسی بین رشته‌های کشور) از سال ۱۳۹۷
  • کتاب‌های تالیفی و ترجمه شدۀ این استاد:
  • • فروید، یونگ و دین، ترجمه: محمد دهگانپور و غالمرضا محمودی، انتشارات رشد تهران، ۱۳۸۵
  • • روانشناسی محیطی، ترجمه: غالمرضا محمودی، چاپ زرباف، ۱۳۸۷
  • • رمزگشایی شخصیت مردم، ترجمه: غالمرضا محمودی، انتشارات زرباف، ۱۳۹۱
  • • روانشناسی مهندسی (ارگونومی)، ترجمه: غالمرضا محمودی، انتشارات وانیا، ۱۳۹۳• کتاب جامع روانشناسی صنعتی/کاری/سازمانی (دو جلدی)جلد اول روانشناسی استخدامی، ترجمه: غالمرضا محمودی، زیر چاپ انتشارات وانیا
  • • سخنرانی در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، آبان ۱۳۹۷،

عناوین سخنرانی:

  • – شخصیت‌پردازی در ساخت و کسب و کار اسباب‌بازی
  • – رویکرد از بازی به اسباب‌بازی در تولید اسباب‌بازی
  • – بازاریابی تخصصی در توزیع اسباب‌بازی
  • – کاربرد رویکرد دلبستگی در بازی و اسباب‌بازی
  • – ویژگیهای شخصیتی یک فروشنده اسباب‌بازی
  • – استفاده از اسباب‌بازی در مهارتهای شناختی، درون فردی و بین فردی

زمان و مکان برگزاری

زمان برگزاری: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

مکان برگزاری: دفتر مرکز آفرینش¬های چهارباغ، مرکز شتابدهی استارت‌آپ‌های صنعت اسباب‌بازی

هزینه شرکت در کارگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا