Skip to content
شماره داوطلبی

گم شدن شماره داوطلبی آزمون سراسری

گم شدن شماره داوطلبی برای همه پیش می آید! اگر شماره داوطلبی یا شماره پرونده آزمون سراسری خود را گم کرده‌اید اصلاً استرس نداشته باشید! تحقیقات دانشمندان نشان داده است استرس برای سلامتی فوق‌العاده مضر بوده و صدمات جبران ناپذیری به شما خواهد زد. پس گام به گام در این مطلب، همراه ما باشید.

مراجعه به سیستم سازمان سنجش

سازمان سنجش

در نخستین گام، به سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش مراجعه نمایید. این سیستم، دقیقاً برای افرادی تعبیه شده است که شماره داوطلبی آزمون خود را گم کرده‌اند! پس اصلاً از این بابت نگران نباشید.

عضویت در سامانه سازمان سنجش

سپس روی دکمه «عضویت در سایت» کلیک کنید. فرم زیر به شما نمایش داده خواهد شد:

فرم سازمان سنجش

به یاد داشته باشید تکمیل تمام فیلدهای ذکر شده «ضروری» است. به خصوص در رابطه با آدرس پست الکترونیک حتماً آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید، چرا که رمز عبور ورود به سیستم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

همچنین نیاز است که برای ورود به این سایت، یک نام کاربری برای خود انتخاب نمایید. این نام می‌تواند نام خانوادگی شما به صورت لاتین باشد یا در صورتی که قبلاً این نام ثبت شده، یک عدد در انتهای آن اضافه نمایید.

چک کردن ایمیل

در این مرحله، در صورتی که اطلاعات وارد شده کامل باشد، رمز عبور به نشانی ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ورود به سیستم

دریافت شماره داوطلبی آزمون

اکنون، با بازگشت به صفحه اول سامانه درخواست، این بار روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید و نام کاربری انتخابی خود به همراه کلمه عبوری که برای شما ارسال شده وارد نمایید.

در صورتی که نام کاربری یا کلمه عبور اشتباه باشد، سیستم از شما درخواست تصحیح آن را دارد و در صورتی که آن ها را فراموش کرده اید، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

باز هم تاکید می‌کنیم در فرم ثبت نام، آدرس ایمیل واقعی و معتبر خود را وارد نمایید. در صورتی که آدرس ایمیل ندارید، از یکی از نزدیکان خود (اعضای خانواده یا دوستان نزدیک) درخواست کنید تا آدرس ایمیل خود را به شما بدهد تا آن را درج نمایید و سپس، کلمه عبور ارسالی را برای شما بخواند. هر چند، بهتر است که در صورت نداشتن ایمیل، یک پست الکترونیکی برای خود بسازید.

ثبت درخواست جدید

پس از ورود به سامانه کاربری خود در سایت سازمان سنجش، می‌توانید نسبت به ثبت درخواست جدید اقدام کنید. بدین منظور روی گزینه «درخواست جدید» کلیک کنید.

شماره داوطلبی آزمون سراسری
  • از قسمت آزمون، گزینه «سراسری» را انتخاب کنید.
  • از قسمت سال، ۹۸ را انتخاب کنید.
  • روی دکمه «جستجو» کلیک کنید.
  • در نتایج نمایش داده شده، روی دکمه «انتخاب» در مقابل «دریافت شماره پرونده یا داوطلبی» کلیک کنید.

حل شدن گم شدن شماره داوطلبی

پس از این، صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید نسبت به تائید درخواست خود اقدام کنید. روی دکمه «تائید» کلیک کرده و منتظر نتیجه بمانید. بدین صورت، این مساله شما، به راحتی حل می‌شود. هرگز نگران گم شدن شماره داوطلبی نباشید و به سادگی انتخاب رشته کنید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا