Skip to content
ارائه مقالات آزمون دانش نامه

آخرین فرصت ارائه مقالات برای آزمون دانش نامه اعلام شد

ارائه مقالات آزمون دانش نامه تا ۸ مهرماه باید انجام شود. آزمون‌های کتبی شصت و نهمین دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دانشنامه فوق تخصصی پزشکی با حضور چهارهزار و پانصد نفر در دهم شهریورماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

ارائه مقالات آزمون دانش نامه

بعد از اعلام نفرات قبول شده در آزمون کتبی، این نفرات و نفراتی که در دوره‌های گذشته این آزمون کتبی قبول شدند، امکان شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه را داشتند.

آزمون شفاهی دانشنامه ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

برای ارسال و تحویل مقالات باید نفرات قبول شده مقالات پژوهشی که در ارتباط با رشته تحصیلی خود در دوره دستیاری در یکی از مجلات معتبر علمی و پژوهشی به چاپ رسانده‌اند را و همینطور پایان‌نامه دستیاران بر اساس دستور العمل داده شده ضمیمه کنند که با نظر اعضای ممتحنه حداکثر تا ۱۰ نمره بعد از قبولی در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی به این نمره اضافه خواهد شد. در نظر داشته باشید که اعتبار مجلات توسط هیات ممتحنه تعیین می‌شود.

نتیجه ارزشیابی مقالات با رای هیات ممتحنه در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی تعیین می‌شود و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل یک نسخه و یا کپی از مقاله و پایان‌نامه خود را به همراه مستندات پذیرش آن به تایید کتبی مدیر گروه آموزشی محل تحصیل خود برسانند و در زمان مقرر گفته شده در سایت اینترنتی مرکز سنجش با دادن کدرهگیری آپلود نمایند.

افراد دقت داشته باشند که نباید مقالات یا پایان‌نامه را در زمان ثبت نام به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و یا سایر افراد حقیقی و حقوقی تحویل دهند و از انجام این کار خودداری نمایند.

در پایان باید گفت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است که مهلت بارگذاری مقالات و پایان‌نامه از تاریخ سوم مهرماه لغایت هشتم مهر ماه است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا