Skip to content

آخرین فرصت ثبت نام اعضای شورای عتف

متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی عتف باید ضمن شناخت از ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی کشور، دارای سابقه فعالیت‌های اجرایی حرفه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری باشند.

معاون پژوهش دانشگاه پیام نور افزود: داوطلبان همچنین باید آشنا به ساختار سیاست‌گذاری حوزه پژوهش و فناوری، علاقمند به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی و دارای حداقل مرتبه دانشیاردر زمینه علمی باشند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف به آدرس www.atf.gov.ir درخواست عضویت خود را ثبت نمایند.

شورای عتف

این شورا در سال ۱۳۸۳ با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری کلان اجرایی تشکیل شد؛ به موجب قانون مصوبه‌های این شورا پس از ابلاغ ریاست جمهوری برای همه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم الاجراست.

دکتر کریمی تصریح کرد: سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان کشوری، حمایت و تامین منابع حوزه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، پایش و همچنین ارزیابی از جمله وظایف شورای عالی عتف به شمار می‌رود.

این شورا متشکل از نه کمیسیون تخصصی با اعضای حقوقی و حقیقی است که برای یک دوره ۴ ساله انتخاب می‌شوند و در حوزه‌های تخصصی به ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند. دبیرخانه شورای عالی عتف به منظور پیشرفت کیفیت، ترمیم و انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی، اقدام به جذب صاحب نظران از مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان کرده است.

وی یادآور شد: داوطلبان واجد شرایط عضویت در این کمیسیون حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه ۹۸ فرصت ثبت درخواست در پایگاه را دارند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا