Skip to content

جزییات برگزاری صد و بیست و ششمین آزمون تولیمو

صد و بیست و ششمین دوره آزمون‌ تولیمو، صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۹۶ برگزار می‌شود. این دوره از آزمون منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

صد و بیست و ششمین آزمون تولیمو

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون صد و بیست و ششمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2018) روز سه‌‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۹۶ بر روی پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. نتایج آزمون تولیمو

داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون تولیمو باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نمایند.

در صورتی که داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورود به جلسه خود مشاهده کنند می‌توانند در روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۹۶ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و اشکال احتمالی کارت خود را اصلاًح و رفع نمایند.

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، تنها به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی برای دریافت شماره پرونده اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا