Skip to content
انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

شاید به جرات بتوان گفت که چندسالی است دانش‌آموزان عزیز دبیرستانی ما، دغدغه اصلی خود را کنکور سراسری و قبولی در آن می‌دانند. جالب اینجاست که کنکور همانند ویروسی به بدنه‌ی مقاطع راهنمایی و حتی ابتدایی نیز نفوذ کرده است!

انتخاب رشته کنکور سراسری

یک دانش‌آموز موفق قبل از فکر کردن به کنکور سراسری باید بداند از این آزمون و قبولی در آن به دنبال چه چیزی می‌گردد. پاسخ به این سوال کمک بزرگی در رفع این دغدغه می‌کند. چرا که می‌تواند متناسب با اهدافی که در ذهن خود دارد برنامه‌ریزی کرده و جلو برود.

در هدف‌گذاری‌ها ۳ مورد را فراموش نکنید:

  1. استعداد شما
  2. علاقه شما
  3. پتانسیل موجود در بازار کار

مهم جلوه‌دادن اهداف جانبی دیگر ممکن است از لذت تحصیل و یا اشتغال شما در رشته‌ی مورد نظرتان کم کند و گهگاه تبدیل به اسبابی برای تضعیف روح و جسم شما بشود. پس قبل از اهمیت دادن به هرچیز و یا هرکس دیگری به خودتان اهمیت بدهید و آینده‌تان را باب میل خودتان بسازید.

از کنکور که بگذریم انتخاب رشته دانشگاهی خوان بعدی است که باید از آن عبور کرد. مرحله‌ای مهم و سرنوشت‌ساز برای دانش‌آموزان.

اما جای نگرانی نیست در این راستا همیشه مراکز مشاوره‌ای مجربی هستند که اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

“سازمان بین‌المللی دانشگاهیان” در نظر دارد در راستای کمک و مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری به شما دانش‌آموزان، گام‌های بلندی بردارد تا بتوانیم هرچه سریع‌تر شاهد درخشش شما دانشجویان فردای ایران زمین باشیم.

به امید آن‌ روز…

“سازمان بین‌المللی دانشگاهیان”

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا