Skip to content

بازارچه تولیدات دانشجویی با هدف تقویت کارآفرینی دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.


بازارچه تولیدات دانشجویی در دانشگاه حکیم سبزواری برپا می‌گردد.

بازارچه تولیدات دانشجویی با هدف تقویت

بازارچه تولیدات دانشجویی با هدف تقویت کارآفرینی دانشجویان و با تأکید بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.

به گزارش دانشگاه مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: بازارچه تولیدات دانشجویی با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و شورای اجتماعی وزارت کشور و با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت کارآفرینی و با تأکید بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌گردد.

دکتر رسول شادنیا،اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری محصولات و دستاوردهای تولیدی خود را در قالب ۳۴ غرفه در این بازارچه به معرض بازدید و فروش می رسانند.

وی افزود: در این بازارچه محصولات و دستاوردهای دانشجویی در زمینه‌های صنایع دستی، هنرهای تجسمی، گردشگری، سوغات و خوراکی‌های محلی، نرم افزارهای کاربردی، محصولات کشاورزی و… عرضه خواهد شد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بیان کرد: بازارچه تولیدات دانشجویی از چهارم لغایت نهم اسفند ماه ۱۳۹۷ در محل سایت قدیم دانشگاه حکیم سبزواری برپا می‌گردد.

لازم به ذکراست ۱۵ دانشگاه از میان دانشگاه‌های کشور برای اجرای طرح چرتکه «برپایی بازارچه تولیدات دانشجویی» از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده‌اند که دانشگاه حکیم سبزواری تنها دانشگاه منتخب غیرمرکزاستان درمیان منتخبین است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا