Skip to content

برگزاری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار “مناظره فرصتی برای یادگیری” در استان هرمزگان

 میلاد رأفت، دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان با اعلام این مطلب بیان کرد: ۳۲ تیم از دانشگاه‌های استان هرمزگان در مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، شعبه هرمزگان ثبت نام کرده‌اند.

برگزاری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره

وی افزود: نشست توجیهی این مسابقات ملی منظره دانشجویی و قرعه‌کشی تیم‌ها با حضور دانشجویان شرکت‌کننده انجام شد.

میلاد رأفت ادامه داد: در سال ۹۶ نیز این مسابقات در استان هرمزگان برگزار شده و چهار تیم منتخب به مسابقات منطقه‌ای اعزام گردیدند که در نهایت یک تیم از استان هرمزگان در مرحله کشوری مسابقات حضور داشت.

میلاد رافت دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره، در استان هرمزگان با اشاره به افزایش استقبال دانشجویان جهت شرکت در این مسابقات در سال ۹۷ ابراز امیدواری کرد که سطح مسابقات نسبت به سال ۹۶ ارتقا یافته و تیم‌هایی توانمندتر به مراحل بعدی مسابقات اعزام شود.

میلاد رأفت یادآور شد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌گردد.

ایشان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: بر اساس تقویم اجرایی، مرحله استانی از ۴اسفند تا ۱۰ اسفند ماه ۹۷ در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی برپا می‌شود. همچنین دو نشست تخصصی در حوزه مشکلات نشریات دانشجویی استان هرمزگان با حضور فعالین نشریات استان و همچینین نشست تخصصی پیرامون فاضلاب خلیج فارس در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌گردد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا