Skip to content

بن کتاب نمایشگاه کتاب امسال هم ارائه می‌شود

همایون امیرزاده سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، از ابلاغ دستورالعمل ارائه یارانه بن کتاب نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

بن کتاب یک میلیون ریالی برای دانشجویان

بن خرید کتاب در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور کمک به جامعه علمی کشور و همچنین ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه هر ساله در ایام نمایشگاه کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
در این دوره از نمایشگاه کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ یک میلیون ریال بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از این میزان ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد شد.بن کتاب نمایشگاه کتاب

بن دو میلیون و پانصد هزار ریالی برای اعضای هیات علمی

برای اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌‍‌ها نیز مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال بن خرید کتاب در نظر گرفته شده که ۳۰ درصد آن توسط معاونت امور فرهنگی و ۷۰ درصد آن توسط اساتید تامین خواهد شد.

بن کتاب اهل قلم

امیرزاده با اشاره به بن‌ خرید کتاب اهالی قلم گفت: بن خرید کتاب هر یک از اهالی قلم دو میلیون و پانصد هزار ریال است که با مشارکت ۱۰۰ درصدی معاونت امور فرهنگی به اهالی قلم پرداخت خواهد شد.

سامانه ثبت نام بن کتاب نمایشگاه کتاب

پس از اعلام زمان ثبت نام، به سامانه ثبت نام بن کتاب نمایشگاه کتاب مراجعه نمایید.

نمایشگاه کتاب تهران

در نمایشگاه کتاب امسال همچون سال‌های گذشته، ناشران داخلی و خارجی، موسسات فرهنگی و نهادهای آموزشی حضور دارند. نمایشگاه همچنین شامل بخش های جانبی مانند سخنرانی های آموزشی و نشست با اهالی فرهنگ خواهد بود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. این نمایشگاه، دو سال اخیر در محل شهر آفتاب برگزار شده بود.

 

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا