Skip to content
دانشگاه علمی و کاربردی

تمدید زمان متقاضیان تدریس دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی و کاربردی تمدید شد.

دانشگاه جامع علمی و کاربردی اعلام کرد: به دلیل درخواست مکرر متقاضیان تدریس دراین دانشگاه، زمان ثبت‌نام که از۸ دی شروع شده بود تا ۲۴ دی تمدید شد.

متقاضیانی که به هرعنوانی موفق نشده‌اند تا زمان مقرر ثبت نام کنند، می‌توانند با مراجعه به ادرس uast.ac.ir تا ساعت۲۴ روز سه‌شنبه مراجعه کنند.

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی پیش از این اعلام کرده بود: وضعیت پذیرش دانشجو در دانشگاه نسبت به سال‌های قبل با رشد خوبی روبه رو بوده است وسیر صعودی این آمار در مهر، آبان و آذر ماه نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

ایشان اشاره کرد: در وضعیت فعلی، دانشگاه علمی و کاربردی نیازمند یک هزار و ۷۱۳ مدرس است که همه این افراد به صورت حق التدریس مشغول فعالیت خواهند شد.

دانشگاه جامع علمی و کاربردی به هیچ عنوان استخدام ندارد و نیروهای مشغول فعالیت، بعد از ارزیابی مجوز تدریس دریافت می‌کنند.

شرط شرکت در این فراخوان داشتن حداقل سن ۲۸ و معدل ۱۶ است و در نهایت متقاضیان باید ۲۰ امتیاز دریافت کنند.

امید افزود: در صورتی که متقاضیان کمتر از تعداد مورد نظر ما باشند، بعد از ارزیابی همه آن‌ها مجوز تدریس دریافت می‌کنند درغیر اینصورت توسط سامانه جامع دانشگاه علمی و کاربردی پالایش خواهند شد.

در این پالایش یک کارگروه تخصصی به ارزیابی متقاضیان می‌پردازد، نتابج این دوره از فراخوان مدرسان تا ۳۲ هفته بعد اعلام می‌شود تا در مهر ماه سال آینده مدرسانی که مجوز تدریس در این دانشگاه را دریافت کرده‌اند دعوت به همکاری شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا