Skip to content

ثبت‌ نام سازمان‌‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای شرکت در سی و یکمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ آغاز شده است. بر این اساس، تمامی سازمان ها، نهادها، موسسات و عرضه کنندگان کالا، محصولات، خدمات و فعالیت‌های مرتبط با کتاب برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران (بخش سازمان ها) می‌توانند با ورود به سامانه مدیریت نمایشگاه‌های فرهنگی، درخواست ثبت نام و اعلام حضور نمایند.

حضور در نمایشگاه کتاب تهران
تمامی سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات و عرضه‌کنندگان کالا، محصولات، خدمات و فعالیت‌های مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی برای حضور در بخش سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با ورود به بخش ثبت نام سازمان‌ها و نهادها نسبت به ثبت‌نام برای حضور در این رویداد مهم فرهنگی اقدام کنند.
شایان ذکر است ثبت‌ نام در بخش سازمان‌ها و نهادها در پایگاه اینترنتی نمایشگاه کتاب صرفاً به ‌منزله درخواست حضور محسوب می‌شود و ثبت‌نام قطعی پس از بررسی درخواست‌ها، به متقاضیان واجد شرایط اعلام می‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲-۶۶۴۱۵۲۷۱ داخلی ۱۷۵ یا شماره ۰۹۳۸۹۲۷۸۹۱۳ تماس بگیرید.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت سال جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، ناشران و عرضه کنندگان خدمات فرهنگی حضور خواهند داشت.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا