Skip to content

دانشجویان معترض رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای شکایت خود می‌توانند به مجلس مراجعه کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد : دانشجویان شاکی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به مجلس مراجعه کنند.

 

دانشجویان معترض رشته‌های پزشکی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دانشجویان معترض می‌توانند شکایت خود را یا از طریق نماینده حوزه انتخابیه یا از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتقال دهند تا به پرونده‌های آنان رسیدگی و مشکلات‌شان برطرف شود.

میرحمایت میرزاده در جلسه علنی امروز پنج‌شنبه ۲ اسفند ماه ۹۷ مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای بعضی از دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کمیته‌ای ویژه در کمیسیون‌ چهار ماه قبل تشکیل شد و تک‌تک موارد مربوطه با همکاری وزارت‌خانه علوم و بهداشت تا حد ممکن مشکلات رفع گردید.

نماینده مردم گرمی در مجلس ادامه داد: پرونده برخی دانشجویان به دلیل خاص بودن باید به صورت موردی و مصداقی بررسی گردد و از این رو قرار شد به صورت مکتوب اسناد مورد نظر از دانشگاه آزاد اسلامی استعلام شود و مدیران این دانشگاه نیز همکاری لازم را داشته باشند با این حال اگر به دسته‌ای از پرونده‌ها هنوز رسیدگی نشده است دانشجویان معترض می‌توانند شکایت خود را یا از طریق نماینده حوزه انتخابیه و یا از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتقال دهند تا به پرونده‌های آنان رسیدگی و مشکلات‌شان رفع گردد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا