Skip to content
پدیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان از بهمن ماه

دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان

دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان از بهمن ماه شروع به پذیرش دانشجو می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان با اعلام شروع پذیرش دانشجویان، خبر داد: در سه رشته فرش و سفالگری(چوب و سفال)به شیوه تدریس استاد-شاگردی دانشجویان پذیرش می‌شوند.

میثم یزدی ادامه داد: انشاءالله به شروع بهمن ماه، بدون کنکور و فقط از طریق یک آزمون در رشته‌های فرش و صنایع دستی در دو بخش چوب و سفال شروع به پذیرش دانشجو خواهیم کرد.

وی بیان کرد: برای شروع دانشگاه از بهمن ماه اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های لازم به اطلاع علاقه‌مندان محترم خواهد رسید.

یزدی افزود:در هر گرایش بین ۱۵ تا ۲۰ نفر دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه هنرهای ایرانی-اسلامی استاد محمود فرشچیان درباره آزمون ورودی دانشجویان خبر از آزمون عملی به همراه ارائه پورتوفلیو یا مجموعه‌ای از نمونه کارهای دانشجویان متقاضی داد. و همچنین دانشجویان متقاضی در ادامه مصاحبه حضوری خواهند داشت. در این مصاحبه اساتید هنرمند مهارت‌ها،انگیزه‌ها،علایق، سلایق و نگاه دانشجویان به هنرو گرایش مورد نظرشان را مورد بررسی قرار داده واعلام نظر خواهند کرد.

یزدی در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد:فعلا شیوه تدریس استاد-شاگردی توسط وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به صورت رسمی پذیرفته نشده است ومدت زمان زیادی است که بر سر این موضوع با وزارت خانه در مذاکره هستیم.

یزدی تصریح کرد: کلاس‌های دانشگاه به شیوه تدریس استاد-شاگردی برگزار می‌شوند و از همان بدو امر اساتید تعیین شده دانشگاه به همراه دستیاران حرفه‌ایشان با روش‌های معمول در شیوه تدریس استاد شاگردی کار خود را آغاز خواهند کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا