Skip to content
ایجاد مرکز رشد

راه‌اندازی یک مرکز رشد در هر دانشکده

راه‌اندازی یک مرکز رشد در هر دانشکده دانشگاه علوم پزشکی ایران خبری است که رئیس دانشگاه خبر آن را داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: هر دانشکده دانشگاهی در ایران حداقل باید یک مرکز رشد داشته باشد.

جلیل کوهپایه زاده در پیامی ویدئویی به مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان پژوهشی فناوری اظهار داشت: خوشحالم که شاهد ثمرات حرکت بزرگ پژوهشگران در مسیر رشد و رسیدن دانشگاه به نسل سوم هستیم. وظیفه همه ما است به رغم همه مضیقه‌های مالی، زمینه‌های تداوم این فعالیت‌ها را با کمترین چالش‌ها فراهم کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پاییان امسال کمبود‌های مالی در این حوزه تا حدودی برطرف خواهد شد، و با اعتباراتی که به صورت وام، یا کمک سازمان‌های مردم نهاد یا ارتباط صنعت تامین می‌شود و منابع مالی مورد نیاز پژوهشگران تامین می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پژشکی ایران با اعلام پیگیری برای ایجاد حداقال یک مرکز رشد در تمام دانشکده‌های دانشگاه‌ها افزود: به منظور توسعه فعالیت‌های پژوهشی واستارتاپی تلاش داریم با ارتباطاتی از طریق مجموعه‌های دولتی و صندوق‌ها زمینه‌های تجاری سازی دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش این پژوهش‌ها ابراز امیدواری کرد ، در آینده علاوه بر محصولات و دستاورد‌ها تحقیقاتی شاهد گسترش حوزه‌های فناوری مانند طب باز ساختی، علوم شناختی و نانو فناوی پژشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران شویم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا