Skip to content

رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی

رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم صورت گرفت. پوستر و سامانه الکترونیکی، جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی صبح روز چهارشنبه اول اسفند ماه ۹۷ با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارت‌خانه رونمایی گردید.

رونمایی از پوستر و سامانه الکترونیکی

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، فناوری و تحقیقات، جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه مازندران و با مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و انجمن‌های علمی جامعه‌شناسی ایران، مددکاران اجتماعی ایران و روان‌شناسی اجتماعی برگزار می‌شود.

این جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی با هدف توجه و کوشش بیشتر دانشگاهیان نسبت به شناخت مسائل و آسیب‌های اجتماعی، تشویق دانشجویان به انجام پژوهش پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه ، دانشگاه و بهره‌گیری از نتایج و یافته‌های پایان‌نامه‌های دانشجویی به منظور ارائه راه‌ حل برای کاستن از آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

مسائل و آسیب‌های اجتماعی ازدواج و خانواده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نظام آموزش عالی کشور و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی مربوط در فضای مجازی محورهای این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری که از ابتدای سال ۱۳۹۰ تاکنون از رساله‌های خود دفاع کرده‌اند، امکان مشارکت در این جشنواره را خواهند داشت و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۸ است.

علاقه‌مندان جهت دریافت فراخوان این جشنواره ملی و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به نشانی الکترونیکی https://farhangi.msrt.ir/fa/news/45794 مراجعه نمایند، این سامانه الکترونیکی امکان مشارکت و بارگذاری پایان‌نامه‌ها را فراهم کرده است.

همچنین در این آیین از نشریه الکترونیکی دوماه‌نامه (نامه فرهنگی) نیز رونمایی گردید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا