Skip to content
دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی

صدور حکم دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر منصور غلامی نسبت به صدور حکم دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی اقدام نمود. بر این اساس، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی انتصاب کرد.

صدور حکم دبیر یازدهمین

“نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جنابعالی، براساس ماده ۷ آئین‌نامه جشنواره بین‌المللی فارابی، به موجب این حکم به سمت دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب می‌شوید. امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شاهد برگزاری مطلوب جشنواره باشیم.

تندرستی و توفیق روز افزون شما را در ارتقای علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.”

جشنواره فارابی

جشنواره بین‌المللی فارابی، توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به‌صورت سالانه برگزار می‌گردد. این جشنواره با عنایت به اهداف مشخص شده برای آن در دو حوزه نظری و کاربردی، از حیث سازمانی به‌گونه‌ای تعریف شده تا از حداکثر حمایت مراکز پژوهشی- آموزشی فعال در گستره علوم انسانی برخوردار باشد. برای این منظور تجارب ارزنده جشنواره‌های بین‌المللی کشور و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای ارایه شده از سوی فرهنگستان‌ها‌ و مؤسسات پژوهشی و علمی کشور مورد توجه قرار گرفت و در طراحی جشنواره به‌کار گرفته شد که در مجموع، تلاشی فراگیر و اقدامی جمعــی را برای شناسایی و تقدیر از برگزیدگان علوم انسانی و اسلامی، شکل می‌دهـد.

http://farabiaward.ir/page/50/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا