Skip to content
راه‌اندازی مرکز

مرکز خدمات فناوری و تجاری‌سازی دانشگاه امیرکبیر

مرکز خدمات فناوری و تجاری‌سازی با ارائه خدمات فناورانه و نوآورانه به دانشجویان و اساتید صاحب ایده و شرکت‌های داخل و خارج در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه‌اندازی گردید.

مرکزخدمات فناوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جهت آسان شدن و نظام‌بندی فرآیند انتقال فناوری و تجاری‌سازی ایده و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه و همچنین نهادینه‌سازی فرآیند نوآوری با بهره‌مندی از از استادان توانمند کشور و دانشجویان خلاق و شرکت‌های فعال و صنعتی احداث شوند.

مرکز خدمات فناوری و تجاری‌سازی

در جهت سیاست‌های علمی، صنعتی و فناوری کشور مطابق با برنامه راهبردی پژوهش و فناوری دانشگاه خدمات فناورانه را به شرکت‌های داخلی و خارج دانشگاه امیرکبیر ارائه می‌نمایند.

جهت اهداف میان مدت و بلند مدت دانشگاه صنعتی امیرکبیر تبدیل شدن دانشگاه به دانشگاه نسل سوم و چهارم در حال تاسیس است.
در حال تاسیس و راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه است.

ارزش‌مندی دستاوردهای پژوهش و فناوری و همچنین ارائه مشاورهای لازم در خصوص تاسیس و ارزیابی فناوری و تعیین سطح تکنولوژی ارائه خدمات لازم برای ثبت و حفاظت از دارایی معنوی البته حاصل فعالیت‌های تحقیقاتی است.

خدمات و مشاوره‌های لازم در جهت فرآیند تبدیل ایده به محصول و تجزیه و تحلیل نیازهای صنعت و ایجاد زمینه برای رفع نیازهای تحقیق و توسعه‌ای شرکت‌های و صنایع در حال فعالیت اعم از خدمات فناوری است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایجاد ساختاری برای شناسایی، رصد و توسعه فناوری و تولید محصولات دانش‌بنیان، بازاریابی و توسعه بازار برای محصولات شرکت‌ها، مشارکت با سرمایه‌گذاران خصوصی و دولتی جهت سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و ایده‌های دانشگاه و ارائه خدمات حقوقی به شرکت‌ها جهت حفظ منافع آنها نیز از دیگر خدمات فناوری است .
از طریق شرکت‌های همکار مرکز خدمات فناوری و تجاری‌سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا