Skip to content
نقل و انتقال دانشجویان شاهد

نقل و انتقال دانشجویان شاهد ایثارگر فعال شد

نقل و انتقال دانشجویان شاهد ایثارگر فعال شد. این گفته‌ای است که از سازمان امور دانشجویان نقل شده است. تقی زاده در مورد نقل و انتقال دانشجویان شاهد ایثارگر کفت: همانند سال‌های گذشته، سامانه این کار از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور تا ۹ مهرماه برقرار شده است.

نقل و انتقال دانشجویان شاهد

وی ادامه داد: امکان ثبت نام در حال حاضر فقط برای دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر واجد شرایط در تمامی مقاطع فراهم شده است. در این تاریخ دانشجویان سال‌های قبل امکان ارائه درخواست را ندارند.

تقی زاده گفت: در رابطه با ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای دانشجویان به این شکل است که ۱٫ فرزند اناث شهید ۲٫ فرزند ذکور شهید ۳٫ جانباز ۵۰% و بالاتر و آزاده ۴٫ همسر شهید ۵٫ جانباز ۲۵ تا ۴۹ درصد ۶٫ همسر جانباز ۵۰% و بالاتر و آزاده ۷٫ فرزند اناث جانباز ۵۰ % و بالاتر و آزاده ۸٫ فرزند ذکور جانباز ۵۰ % و بالاتر و آزاده ۹٫ همسر جانباز ۲۵ الی ۴۹ درصد ۱۰٫ فرزند اناث جانباز ۲۵ الی ۴۹ درصد ۱۱٫ فرزند ذکور جانباز ۲۵ الی ۴۹ درصد.

وی گفت: بررسی درخواست مهمانی و انتقال متقاضیان بر اساس احراز ۹۰% نمره علمی آخرین فرد پذیرفته شده سهمیه شاهد در آن دانشگاه است و امکان رسیدگی به درخواست متقاضیان بدون بارگذاری کارنامه مرحله اول ناست.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: بررسی درخواست انتقال یا مهمانی تنها در صورتی که رشته، دوره و گرایش تحصیلی در دانشگاه مقصد برقرار باشد امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: دانشجو که قصد تغییر رشته/گرایش و یا انتقال با تغییر رشته دارد، از این سامانه ثبت درخواست نکند.

تقی زاده گفت: دانشجویان باید در دانشگاه مبدا که قبول شده‌اند ابتدا ثبت نام خود را انجام دهند و بعد از بررسی مدارک و احراز شرایط انتقال یا مهمانی ایشان می‌توانند برای ثبت نام به دانشگاه مقصد مراجعه کنند.

تقی زاده در پایان گفت دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان برای درخواست خود ثبت نام کرده و کد رهگیری برای دیدن نتیجه دریافت کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا