Skip to content

هدفمند کردن پذیرش دانشجو در پردیس‌ها / توقف پذیرش دانشجو در پردیس ارس

معاون آموزشی دانشگاه تهران از هدفمند کردن پذیرش دانشجو در پردیس‌های دانشگاه خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو سه سال است که در پردیس ارس دانشگاه تهران به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم متوقف شده است.

هدفمند کردن پذیرش دانشجو در پردیس‌ها

دکتر حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران ضمن بیان این مطلب از توقف پذیرش دانشجو در پردیس ارس دانشگاه تهران خبر داد و افزود: این توقف به منظور فراهم نمودن زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی لازم صورت گرفته است. در حال حاضر با حمایت منطقه آزاد ارس مجدد شرایط برای پذیرش دانشجو در این مرکز بهینه شده است.

ایشان در ادامه به کنترل ظرفیت پذیرش در پردیس ارس دانشگاه تهران اشاره کرد، گفت: ما با توجه به اینکه می‌توانیم در بسیاری از رشته‌ها دانشجو پذیرش کنیم اما سالیانه در کمتر از ۱۰ رشته دکتری و۱۰ رشته کارشناسی‌ارشد دانشجو پذیرش داریم.

دکتر حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در خصوص پردیس البرز این دانشگاه نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه این پردیس از نظر موقعیت جغرافیایی در کرج واقع شده است، به همین دلیل شرایط مناسب برای ارائه کلاس‌های آموزشی وجود نداشت به همین دلیل این پردیس به تهران منتقل و زیرساخت‌های خوبی برای توسعه آموزش در این پردیس ایجاد شده است.

دکتر حسین حسینی با تاکید بر لزوم ساماندهی پذیرش دانشجو در پردیس کیش نیز بیان کرد: این پردیس با توسعه منطقه کیش گره خورده و نگاه مسئولین منطقه ضرورت توسعه این پردیس است، به همین دلیل با وجود اینکه
مجوز پذیرش دانشجو در کلیه رشته‌ها دایر، سعی کردیم همه تمهیدات را به کار ببریم تا بتوانیم کیفیت لازم در آموزش داشته باشیم.

ایشان در پایان از ارائه کلاس‌های آموزشی به دو زبان انگلیسی و زبان فارسی خبر داد و گفت: دانشگاه تهران مجوز برگزاری این دوره‌ها را به زبان انگلیسی را کسب نموده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا