Skip to content

هدیه نوروزی دیجی کالا ویژه مردم کرمانشاه

گروه سایت های دیجی کالا امسال در اقدامی قابل ستایش، هدیه نوروزی ویژه‌ای را برای مردم کرمانشاه ارسال کرده است. هدیه نوروزی دیجی کالا اختصاص بودجه هدایای نوروزی جهت خرید کانکس برای زلزله زدگان استان کرمانشاه بوده است.

هدیه نوروزی دیجی کالا به ۳۰ خانوار

بر اساس این تصمیم، دیجی‌کالا موفق شده است بودجه‌ی خرید کانکس برای ۳۰ خانوار و ۸ کانکس بهداشتی برای شست‌ و شو با همه امکانات را تامین کند. علاوه بر این، دیجی‌کالا در جهت قدردانی از شرکت‌هایی که در حقیقت با صرف نظر از هدیه‌ی نوروزی‌ شان به این امر خیر کمک کردند، یک کارت تبریک و یک شاخه گل ارسال کرده است.هدیه نوروزی دیجی کالا

دیجی کالا و زلزله کرمانشاه

دیجی‌کالا از ابتدای حادثه‌ ناگوار زلزله‌ کرمانشاه کمک‌ رسانی به مردم آسیب‌ دیده‌ این استان (به ویژه شهر سر پل ذهاب) را آغاز کرد.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، فردای روز زلزله چهار کامیون حاوی اقلام ضروری را به کرمانشاه فرستاد.

پس از آن کمپینی طراحی شد تا مردم بتوانند با خرید از این فروشگاه آنلاین اقلام ضروری را به دست هموطنان زلزله‌زده برسانند.

این ایده‌ی دیجی‌کالا بازتاب قابل توجهی داشته است. بسیاری از افراد و شرکت‌ ها با به اشتراک گذاشتن تصویر کارت تبریک و گل در شبکه‌ های اجتماعی، از هدیه نوروزی امسال دیجی‌کالا تقدیر کردند.

شایان ذکر است دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران شناخته می‌شود. سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در تعامل دوجانبه‌ای با این فروشگاه اینترنتی، نسبت به ارائه تخفیف ویژه اقدام کرده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا