Skip to content
لوگو دانشگاه تهران

تدریس هفتاد رشته در دانشگاه تهران با آموزش الکترونیکی

حسین حسینی، معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به این موضوع بیان کرد: دانشگاه تهران از دانشگاه‌هایی است که در زمینه آموزش الکترونیکی پیشتاز بوده است.

تدریس رشته‌ها با آموزش الکترونیکی

حسین حسینی، رئیس دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی که هم اکنون در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: این دانشگاه جز دانشگاه‌هایی است که از گذشته دور به حوزه آموزش الکترونیکی ورود پیدا کرده است.

حسینی با بیان این‌که مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرده است، خاطر نشان کرد: مجوز این موسسه از مراجع گرفته شده که در تمام رشته‌های خودش آموزش الکترونیکی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: حدود هفتاد رشته برنامه آموزش الکترونیکی در این دانشگاه وجود دارد که تا کنون ۱۲ هزار دانش آموخته در حوزه آموزش الکترونیکی داریم و در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار نفر در این حوزه مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه در مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد، بیان کرد: مدرک آموزش‌های الکترونیکی تفاوتی با مدرک معمولی ندارد. در مدرک این دانشجویان عبارت مجازی بر اساس نظام‌نامه آموزش الکترونیکی وزارت علوم درج می‌شود.

به گفته حسینی، اعتقاد داریم در شیوه ارتقا زیرساخت‌های لازم فراهم نشده زیرا باید آموزش الکترونیکی هم هم‌سطح آموزش‌های معمولی برگزار شود.

دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ۱۳ و ۱۴ اسفند در سالن الغدیر دانشکده مدیریت در حال برگزاری است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا