Skip to content

تحقق شعار سال با کاربردی شدن پایان‌نامه‌های دانشگاهی

ابراهیم حق وردیلو مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی استان قزوین گفت: تحقق شعار سال با کاربردی شدن پایان‌نامه های دانشگاهی کسب خواهد شد. با کاربردی کردن پایان‌نامه‌های دانشجویی و بسترسازی برای تبدیل ایده نخبگان به محصول بازار پسند،شعار حمایت از کالای ایرانی را محقق می‌کنیم.

به بهانه برگزاری دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نوآور استان قزوین جمعی از مسئولان بسیج علمی و پژوهشی، انجمن مخترعین و مدیر مرکز رشد و خلاقیت بسیج و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین باحضور درجمع خبرنگاران برنامه‌های حمایت از کالای ایرانی را تشریح کردند.

ابراهیم حق وردیلو در این نشست بیان کرد: در سالی که به ابتکار مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامیده شده همه باید احساس مسئولیت کرده و برای تقویت بنیه اقتصادی کشور تلاش کنیم.

حق وردیلو در ادامه گفت: در سال‌های گذشته هم رهنمودهای رهبری در حوزه اقتصاد بود و اگر به آنها توجه جدی داشتیم شاید شرایط بهتری پیش روی کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان بستر مناسبی برای کارآفرینان و نخبگان ایجاد کرده است تا مسیر رسیدن ایده به کالا و محصول هموار و تسریع شود و باور داریم اگر تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود می‌توانیم شعار سال را عملیاتی کنیم. برای ایجاد زیرساخت‌ها تلاش کرده‌ایم تا با ارتباط بیشتر نخبگان و مخترعان با مراکز علمی و دانشگاهی و تحقیقاتی پایان‌نامه‌ها را به سمت کاربردی بودن هدایت کنیم.

تحقق شعار سال با کاربردی شدن پایان‌نامه‌های دانشگاهی

آقای حق وردیلو بیان کرد: نباید با اتکا به تحصیلات تئوری کاری کنیم که پایان‌نامه‌های ما در آرشیو دانشگاه‌ها خاک بخورد بلکه این سرمایه‌‌ها باید کاربردی شود و خروجی ما کمک به تولید کالا و محصول و اشتغال باشد.

حق وردیلو اشاره کرد: با راه‌اندازی مرکز رشد و خلاقیت بسیج باید هم دانشجو و هم استاد راهنما ابتدا نیازهای جامعه را بشناسد و سپس طرح و ایده و پایان‌نامه را به سمت کاربردی بودن و تولید کالا هدایت کند.

نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش بنیانتحقق شعار سال با کاربردی شدن پایان‌نامه‌های دانشگاهی

حق وردیلو گفت: یکی دیگر از راهکارهای معرفی توان نخبگان استان شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است که در این راستا بزودی دومین نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش بنیان در قزوین افتتاح می‌شود.

ایشان بیان کرد: ایجاد ارتباط موثر مسئولان و جامعه نخبه و فرهیخته استان و کمک به عملیاتی شدن ایده‌های برتر از سوی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین با جدیت دنبال می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا