Skip to content

اعلام توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نیمه متمرکز دکتری ۹۸

مشاور سازمان سنجش اعلام کرد: کارت ورود به جلسه آزمون نیمه متمرکز دوره‌ی دکتری ۹۸ از روز سه‌شنبه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۹۷ لغایت پنج‌شنبه ۲ اسفند ۹۷ در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است و در این مدت داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را پرینت بگیرند.

کارت ورود به جلسه آزمون


وی اضافه کرد: آزمون نیمه متمرکز دوره‌ی دکتری از ساعت ۸ صبح روز جمعه سوم اسفند ماه در ۷ گروه آزمایشی و ۲۴۵ کد رشته برگزار می‌گردد.

دکتر حسین توکلی بیان کرد: بیش از ۱۹۲ هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون نیمه متمرکز دکتری (PHD) سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۲/۹۵% داوطلبان زن و ۵۷/۰۵% داوطلبان مرد می‌باشند.
در واقع هشتاد و چهار هزار و یک نفر داوطلب زن و صد و یازده هزار و پانصد و نود و نه نفر از آنان نیز داوطلب مرد هستند.

همچنین اعلام کرده است که از میان این تعداد داوطلبان ثبت نام کننده آزمون نیمه متمرکز دکتری ۹۸ در گروه انسانی ۱۱۷ هزار و ۳۱ نفر، گروه علوم پایه ۱۷ هزار و ۳۵۹ نفر، گروه فنی و مهندسی ۳۴ هزار و ۴۸۶ نفر ، در گروه کشاورزی و منابع طبیعی ۱۰ هزار و ۴۵۱ نفر، در گروه هنر ۹ هزار و ۸۳۲ نفر، گروه دامپزشکی۲هزار و ۹۳ نفر و در گروه آزمایشی زبان ۴ هزار و ۳۱۲ نفر ثبت نام نموده‌اند.

مشاور سازمان سنجش کشور نیز اعلام کرد در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۸، ۳۹ هزار و ۱۰۶ نفر داوطلب کمتر از سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا