Skip to content

حمایت از فروش قانونی محصولات موسیقی در کشور توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی

یک شرکت دانش بنیان به عنوان مرجعی برای خرید موسیقی با رعایت حقوق صاحبان آثار و هنرمندان در ایران فعالیت دارد. این شرکت دانش بنیان سعی کرده است تجربه دانلود موسیقی و آهنگ و نیز خرید آلبوم موسیقی اورجینال به صورت دیجیتال را برای مخاطب موسیقی راحت و دلپذیر کند.

حمایت از فروش قانونی محصولات موسیقی

 تصور زندگی بدون موسیقی غیرممکن است و به نوعی همه افراد به گونه‌ای به این دنیای اساطیری و پر رمز و راز وابسته شده‌اند. دنیایی که این روزها با استفاده‌های غیرقانونی و توسط شبکه‌های مجازی لطمه زیادی خورده است و نیاز به حمایت جدی مسئولین دارد. یک شرکت دانش بنیان داخلی برای حمایت از فروش قانونی محصولات و تولیدات موسیقی در کشور اقدام به ایجاد فروشگاه آنلاین موسیقی کرده است.

سعی این شرکت دانش بنیان بر ارائه سریع آهنگ‌های جدید و آلبوم‌های موسیقی بوده تا علاقمندان بتوانند بهترین آهنگ‌ها را از تمامی هنرمندان موسیقی ایرانی در این سایت پیدا کنند و با پرداخت هزینه از هنرمندان کشورحمایت کنید.

فرزاد آقاتهرانی، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: در سایت ما موسیقی‌های مجاز ارائه می‌شود. با تمهیداتی که برای مخاطبان در نظر گرفته‌ایم به سادگی و با طی مراحل کمتر، افراد به موسیقی مورد علاقه خود دست می‌یابند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر ۱۷ نفر از متخصصان و کارشناسان جوان در شرکت ما مشغول به فعالیت می‌باشند و به علاقمندان موسیقی خدمات ارائه می‌دهند. آلبوم‌های تازه منتشر شده پرفروش نیز برای نخستین بار توسط سایت ما به بازار عرضه می‌شود.

فرزاد آقاتهرانی با اشاره به فروش محصولات موسیقی کشور به ایرانیان خارج از کشور، بیان می‌کند: سایت ما شرایط خرید با دلار را برای ایرانیان خارج از کشور فراهم کرده است تا محتواهای تولید شده در ایران به دیگر کشورها نیز صادر شود.

براساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وی افزود: راه‌اندازی سایت‌هایی مشابه سایت ما به صاحبان موسیقی کمک می‌کند که از دانلودهای اینترنتی بدون مجوز آلبوم‌های خود کمتر ضربه بخورند و بتوانند محصول خود را به صورت رسمی و مجاز در اینترنت به فروش برسانند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا