Skip to content
کرونا در آمریکا

۶۰ نفر مبتلا به کرونا در آمریکا

ویروس کرونا در آمریکا طبق اظهار شبکه سی.ان.ان، ۶۰ نفر رامبتلا کرده است. پیش از این نیز وزیر بهداشت این کشور، از احتمال شمار بیشتر مبتلایان به ویروس کرونا در کشور آمریکا صحبت کرده بود.

وزیر بهداشت آمریکا، آلکس ایزر عصر چهارشنبه از شناسایی پانزده مورد جدید مبتلا به این ویروس در آمریکا خبر داد و اعلام کرد: ۱۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در آمریکا شناسایی شده‌اند.

واکنش دونالد ترامپ

امروز رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، واکنش رئیس‌جمهور این کشور را به گسترش ویروس کرونا خجالت‌آور و سُست تلقی کرد.

نانسی پلوسی همچنین افزود: شرم‌آور است. پیشنهاد او در مواجهه با این ویروس بسیار ضعیف و سُست است. ما برای مقابله با ابولا پنج میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم. اکنون وی می‌خواهد این مبلغ را برداشته و برای کرونا هزینه کند.

این برخورد در حالی اتفاق افتاده است که ترامپ پیش از این در ادعایی که مضحک می‌نمود مدعی شده بود که مقامات دولت وی برای مقابله با این ویروس شدیداً تلاش می‌کنند!

انتقاد چاک شومر از سردرگمی دولت

در روزهای گذشته برخی از نمایندگان کنگره آمریکا از جمله رهبر دموکرات‌های سنا، سناتور «چاک شومر» سردرگمی دولت این کشور را در مواجهه با ویروس خطرناک کرونا شدیداً نقد کرده‌اند.

سناتور چاک شومر روز قبل، ضمن انتقاد از بی‌اعتنایی دولت ترامپ به گسترش روزافزون این ویروس در آمریکا اظهار داشت: «وقتی رئیس جمهوری در رأس قدرت است که به دانش بدبین بوده و به کارشناسان توهین می‌کند و شواهد ناصحیح ارائه می‌دهد به‌فکر آمادگی نهادها و سازمان‌ها نیز نیست.»

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا