Skip to content
آزمون سراسری

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۳۹۷

حسین توکلی مشاور عالی سنجش از آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۳۹۷ خبر داد. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ امشب ۲۲ مردادماه پایان می‌پذیرد و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

کنکور 1397

حسین توکلی افزود: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ برای داوطلبان مجاز از بعدازظهر ۱۵ مردادماه آغاز شده است و به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ مردادماه تمدید شده است، این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد‌شد.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش و هم چنین به صورت چاپی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مطالعه این دفترچه و اصلاحیه‌‌های دفترچه انتخاب رشته که در روزهای ۱۵ و ۲۰ مردادماه در سایت سازمان سنجش منتشر شد، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

 آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۳۹۷

توکلی گفت: داوطلبانی که فرم انتخاب رشته خود را تا امروز ۲۲ مردادماه تکمیل کرده‌اند نیز تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته، راهنمای علمی و چاپی انتخاب رشته و اصلاًحات اعلام شده فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا