Skip to content
آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پیشنهاد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند ماه

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آخرین صحبت‌های خود در مورد پیشنهاد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند ماه خبر داد و گفت: به ما اعلام شده است که می‌خواهند آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار کنند، ما پیشنهاد دادیم که زمان آن را به اسفندماه امسال تغییر دهند.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در آزمون آمادگی این را داشته باشند که ممکن است این امتحان در اسفندماه برگزار شود، گفت: به این دلیل این پیشنهاد را دادیم که باید در سال آینده آموزش به افرادی که در این آزمون قبول شده‌اند داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در جواب به این سوال که اگر قرار بر این است که آزمون در اسفند ماه برگزار شود، باید هر چه زودتر در بهمن ماه اطلاع رسانی لازم شود، گفت اگر ظرفیت سازمان سنجش مشخص شود، این امر انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد در انتصابات به بانوان هم توجه می‌شود. یوسف نوری در پاسخ به این جمله که بعضی از فرهنگیان خانم بابت اینکه در انتصاباتی که تا به الان انجام شده است از میان بانوان انتخابی صورت نگرفته است گفت: فرهنگیان خانم در آموزش و پرورش نقش موثری دارند و حتما در انتصابات به ایشان توجه لازم خواهد شد و انشاالله در انتصابات این اتفاق خواهد افتاد.

سعید عسگری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش چندی قبل در مورد پیگیری‌های انجام شده این وزارتخانه برای تامین نیروی انسانی بیان داشت: مجوز استخدام سی و چهار هزار و هفتصدو سی و یک نفر در آموزش و پرورش اخذ شده است.

به گفته افرادی که در انتظار این آزمون هستند: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و وعده‌های تکراری مسولین مربوطه، از ابتدای سال جاری در جهت برگزاری آزمون استخدامی و عدم تحقق پیدا کردن این وعده‌ها تا این لحظه ما فارغ التحصیلان بیکار و مشتاق حرفه معلمی درخواست داریم تا هر چه زودتر تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شود.

 

 

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا