Skip to content

ابلاغ رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را به رؤسای واحدهای مراکز استان، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دستورالعمل رئیس قرارگاه جهادی جهت رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در این دستورالعمل آورده است: با توجه به ضرورت حل مشکلات دانشجویان مناطق سیل‌ زده و شرکت‌کننده در اردوی جهادی، غیبت کلاسی تمام دانشجویان فوق از ۱۷ فروردین ماه تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، موجه تلقی شود.

مطابق بندهای این دستورالعمل، چنانچه دانشجویان شرکت‌ کننده در اردوی جهادی و دانشجویان مناطق سیل‌زده از ۱۷ فروردین ماه تا زمان ابلاغ این دستورالعمل، موفق به شرکت در امتحان میان ترم نشده باشند، در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، واحدهای دانشگاهی باید با هماهنگی استاد مربوطه نسبت به برگزاری امتحان میان ترم این دسته از دانشجویان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین در ادامه از زمان ابلاغ این دستورالعمل تا پایان ۱۲ اردیبهشت‌ماه تمام آزمون‌های میان ترم در واحدها و مراکز دانشگاهی لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

واحدها و مراکز دانشگاهی در مناطق سیل‌زده موظف هستند نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدامات لازم را انجام دهند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا