Skip to content
اخبار استخدامی

استخدام ۲۰۰ پرستار در استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از استخدام ۲۰۰ پرستار خبر داد. حبیب‌زاده استخدام این تعداد را برای رفع کمبود پرستاران در مراکز بیمارستانی استان اردبیل خبر داد.

استخدام ۲۰۰ پرستار

شهرام حبیب‌زاده در  بازدید استاندار اردبیل از مراکز بیمارستانی اظهار داشت: استاندار اردبیل در پاسداشت جایگاه پرستاران بازدیدی را از بیمارستان امام و برخی از مراکز بهداشتی-درمانی انجام داد تا از نزدیک در جریان سختی کار پرستاران و مشکلات آنها قرار گیرد.

وی تصریح کرد:‌ در این بازدید قرار شد در کنار پیگیری مطالبات پرستاران، زمینه جذب و استخدام پرستاران جدید مورد پیگیری قرار گرفته و امکان اجرایی شدن تعرفه‌گذاری، خدمات پرستاری و قانون بهره‌وری نیز فراهم آید.

کار در شرایط سخت کروناییرئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: پرستاران در سخت‌ترین شرایط کرونایی با تلاش شبانه‌روزی سعی کردند تا خدمات بی‌منتی را به مردم ارائه کنند که همچنان این خدمات با سرعت و قوت در حال انجام است.

حبیب‌زاده روز پرستار را به مدافعان سلامت و خانواده‌های آنها تبریک گفت و افزود: ما نیز می‌دانیم که پرستاران از تبعیض استخدام و نوع جذب نیرو گله‌مند هستند که قرار شده دولت با ساماندهی وضعیت استخدامی‌ها شرایط استخدام رسمی و پیمانی را در ادارات مختلف به ویژه نظام پرستاری فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همین تنوع استخدام‌ها تبعیض در پرداختی‌ها را رقم زده که در این شرایط آزاردهنده به نظر می‌رسد.

حبیب‌زاده اضافه کرد: باید انگیزه کار و تلاش مضاعف را در جامعه پرستاران بالا ببریم که این امر نیازمند تأمین نیازمندی‌های جامعه پرستاران و رفع دغدغه‌های معیشتی آنهاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل کمبود نیروی پرستاری را در مراکز بیمارستانی یادآور شد و بیان کرد: میانگین پرستار به ازای هر تخت در کشور ۱٫۸ دهم است که این رقم در استان اردبیل کمتر از ۹۹ صدم است.

وی به جذب ۲۰۰ پرستار جدید در مراکز بیمارستانی استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم شرایط خوبی را در جذب و بکارگیری این نیروها شاهد و ناظر باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا