Skip to content

اعلام زمان انتشار نتایج کنکور سراسری

دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش از اعلام زمان انتشار نتایج کنکور سراسری خبر داد. رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور زمان اعلام نتایج کنکور سراسری، کنکور ارشد و المپیاد علمی دانشجویی کشور را اعلام کرد.

دکتر ابراهیم خدایی گفت: در بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور که در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه برگزار می‌شود، تعداد ۱۱۸۲ دانشجو شرکت کردند.

خدایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه المپیاد علمی دانشجویی در ۲ رشته ریاضی و آمار به صورت بین‌المللی و با مشارکت سایر کشورها برگزار می‌شد، امسال به دلیل کم‌ متقاضی بودن کشورها، بخش بین‌الملل نداریم.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور متذکر شد: ورود بدون آزمون ۱۵ نفر اول به مقطع کارشناسی ارشد، یکی از این تسهیلات است و دیگر اینکه ۳ نفر اول در هر رشته، عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند و از تسهیلات بنیاد استفاده خواهند‌کرد.

اعلام زمان انتشار نتایج کنکور سراسریکنید اعلام زمان انتشار نتایج کنکور سراسری

خدایی در مورد زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ گفت: ما در انتظار تکمیل ظرفیت‌های اعلامی از سوی دانشگاه‌ها هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم زودتر از۱۲ مرداد‌ماه، نتایج اولیه و کارنامه کنکور سراسری را اعلام نماییم.

وی افزود: ظرفیت‌های پذیرش تقریباً مشابه سال قبل است و در ۳ رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی نیز ظرفیت همچون سال قبل خواهد بود.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در انتها گفت: نتایج کنکور کارشناسی ارشد هفته اول شهریور‌ماه ۱۳۹۷ اعلام خواه‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا