Skip to content
آزمون دستیاری تخصصی

اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش دستیار تخصصی

اعلام نتایج نهایی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می‌شود.

آزمون پذیرش دستیار تخصصی

برای دیدن اخبار جدید‌تر، از طریق سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان، در مورد آزمون دستیاری کلیک کنید.

داوطلبانی که در این آزمون سراسری شرکت کرده‌اند، می‌توانند نتایج عملکرد خود را در این سایت مشاهده کنند. نشانی رسمی این سایت در انتهای همین خبر درج شده است که افراد با مراجعه به این لینک و ورود به بخش کاربری می‌توانند کارنامه‌ی خود را رویت نمایند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در گفتگویی با واحد خبر گفت: نتایج نهایی پذیرش در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی کشور با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو است، در روز شنبه مورخ ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به این نتایج دسترسی داشته باشند.

وی همچنین افزود: در این دوره از آزمون ۳ هزار و ۳۵۳ نفر پذیرفته شده‌اند و این آمار قبولی نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی داشته است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت از آن اطلاع یابند.

همچنین شایان ذکر است که وب سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند از این طریق کارنامه‌ی امتحان خود را مشاهده نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا