Skip to content

افتتاح دفترمشترک جهاد دانشگاهی و انستیتو ایزایران (استفاده از ظرفیت‌های طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی)

دفتر همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و انستیتو ایزایران در جهت گسترش همکاری‌ها و استفاده ازظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی با محوریت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اشتغال محور در محل سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان افتتاح شد.

افتتاح دفتر همکاری مشترک

 در پی تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی با انستیتو ایزایران، دفتر همکاری مشترک در جهت گسترش همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی با محوریت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اشتغال‌ محور با حضور دکتر محمدصادق بیجندی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان و مدیران این سازمان و مهندس حسین گلستانی‌فر، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت انستیتو ایزایران و مسولین این موسسه، روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در محل سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان افتتاح شد.

این دفتر در جهت گسترش، تقویت ارتباطات و تعاملات هم‌افزایی میان سازمان‌ها و نهادهای توسعه‌ای و تخصصی در ایجاد فرصت‌های آموزشی، شغلی، توانمندسازی، ارتقای سطح دانش، کارآفرینی، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه برای خانواده‌های نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت‌های طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای جامعه هدف راه‌اندازی گردید.

در این مراسم دکتر محمدصادق بیجندی، بیان کرد: هدف از ایجاد این دفتر تمرکز امور ستادی و کلیه پیگیری‌ها جهت تسریع در اجرایی کردن زمینه‌های همکاری مشترک است. این دفتر به نمایندگی از کلیه حوزه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی و با هدف ایجاد هم‌افزایی در اجرای فعالیت‌ها تا پایان مدت تفاهم‌نامه فعال خواهد بود و یک شورای راهبری مرکب از نمایندگان حوزه‌های تخصصی طرفین پروژه‌های اجرایی را تعریف خواهند کرد.

با توجه به اعلام روابط عمومی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، در ادامه، مهندس حسین گلستانی‌فر همچنین گفت: ظرفیت‌های موجود در خانواده نیروهای مسلح و نیازهای آن‌ها در حوزه‌های آموزش، پژوهش، اشتغال و کارآفرینی و امورفرهنگی وجود دارد که امیدوارهستیم راه‌اندازی دفتر مشترک جهاد دانشگاهی و انستیتو ایزایران در اجرای پروژه‌ها و زمینه‌های همکاری موثر باشد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا