Skip to content
افراد دارای گوشی هوشمند در رده سنی متفاوت

افراد دارای گوشی هوشمند در رده سنی متفاوت

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در یک نظر سنجی در روزهای ۳۱ اردیبهشت‌ماه و یکم خرداد ماه ۹۸ نشان می‌دهد ۸۴.۹ درصد افراد در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال که دارای موبایل هستند، گوشی هوشمند دارند.به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشور از جمله شهرها و روستاها انجام شده نشان می‌دهد.

مطابق اعلام مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، ۷۴.۸ درصد پاسخگویان با رده سنی ۴۹-۳۰ سال که موبایل دارند، گوشی آنها هوشمند است و از میان افراد ۵۰ سال به بالای کشور نیز ۳۷.۸ درصد افراد دارای گوشی هوشمند هستند.

انتخاب بهترین گوشی برای کودکان

انتخاب یک گوشی هوشمند برای یک کودک بستگی به والدینش دارد. برخی از والدین بهایی اندک برای دریافت تلفن همراه پرداخت می‌کنند.
حتی برای کودکان حاضر هستند که مبلغ بیشتری پرداخت کنند. گوشی های ارزان قیمت و ساده انتخاب‌های بسیار خوبی برای کودکان هستند و می‌توانند در طول مسیر مدرسه و سفرهای مختلف کارایی مناسبی را ارائه کنند.

در بعضی از گوشی‌ها کودکان شما نمی‌توانند بازی‌های سنگین را اجرا کنند. علاوه بر این مورد از سرقت هم جلوگیری می‌شود. گوشی‌های هوشمند در صورت آسیب دیدن یا گم شدن ضرر مالی زیادی را برای شما ایجاد نمی‌کنند.  

معمولا دارای نمایشگر اچ‌دی یا فول اچ‌دی و اندازه کمتر از ۵ اینچ است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا