Skip to content

اعلام شرایط فروش و انتقال ارز به دانشجویان

فروش و انتقال ارز به دانشجویان بورسیه با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع کارشناسی ارشد به بالا اجرا می‌شود.

فروش، انتقال یا پرداخت ارز به دانشجویان بورسیه با ارائه درخواست وزارت‌خانه‌های علوم و بهداشت با امضای دارنده حساب یا مدیر امور مالی و معاونت مربوطه هریک از وزارتخانه‌ها(بر حسب مورد) به نرخ رسمی بلامانع است.

شرایط فروش ارز

فروش و انتقال ارز بابت شهریه دانشجوی آزاد خارج از کشور از مقطع کارشناسی ارشد به بالا با ارائه درخواست متقاضی در مقابل تایید وزارتخانه مربوطه، علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبنی بر مشغول به تحصیل بودن دانشجو در خارج از کشور و ارائه صورت‌حساب دانشگاه مربوطه به میزان مبلغ مندرج در آن و حداکثر تا سقف پانزده هزار دلار سالانه در وجه مؤسسه یا دانشگاه مربوطه با اعلام کتبی متقاضی مبنی بر صحت هزینه انتقال یافته به نرخ مبادله‌ای امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین فروش، انتقال یا پرداخت ارز بابت هزینه‌های اقامت دانشجویان آزاد به میزان حداکثر ماهیانه معادل هزار دلار برای هر نفر و برای هر یک از اعضای خانواده، ماهیانه حداکثر پانصد دلار به نرخ مبادله‌ای صورت می‌گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا