Skip to content
افتتاح کافه کارآفرینی

اولین کافه کارآفرینی در دانشگاه رازی

افتتاح اولین مرکز کافه کارآفرینی در دانشگاه رازی کرکنشاه

مسعود نصیری طراح و مسئول مرکزکافه کارآفرینی در دانشگاه رازیکرمانشاه بیان داشت: این مرکز با فراهم آورندن محیطی خلاق و متفاوت برای دانشجویان زمینه را برای کار آفرینی و ایده پردازی دانشجویان ایجاد نموده است.

در ادامه بیان داشت: در این مرکز مهارت‌هایی مانند تشکیل تیم کاری، اصول و فنون مذاکره، بستن قراردادکاری، نوشتن روزمه کاری و… که در سرفصل های درسی دانشجویان به آنها تدریس نمی‌شوند را به آنها آموزش می‌دهیم.

مسئول کافه کارآفرینی در دانشگاه رازی و مرکزرشد دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی گفت: دانشجویان با یادگیری مهارت لازم وآشنایی با خلق ایده تیم‌های کاری خود را تشکیل داده و در نهایت با تلاش ایده خود را به محصول تبدیل می‌کنند.

وی اظهارداشت: درصورتی که ایده‌های دانشجویان به مرحله تولید برسند به مرکز رشد دانشگاه معرفی می‌شوند و پس از آن با تشکیل شرکت دانش‌بینان در پارک علم وفناوری استان مشغول به کار می‌شوند.

اولین کافه دانشگاهی

مسعودنصیری بیان کرد: درکافه کارآفرینی، فیلم ها و برنامه‌ها و مستندهایی را در راستای کارآفرینی برای دانشجویان با حضور اساتید ومفسرین این برنامه ها توضیح می‌دهند.

وی افزود: شروع فعالیت این کافه کارآفرینی در حوزه علوم ورزشی بوده که پیش از این در دانشکده علوم ورزشی رازی دو رویداد استارتاپی ورزشی را برگزار کردند که زمینه شکل گیری این کافه کار آفرینی شده است.

مسئول کافه کارآفرینی در پایان خاطر نشان شد: هرچند در سطح دانشگاه‌های کشور رویدادهای کافه کار آفرینی برگزار می‌شود ولی این اولین کافه کارآفرینی دانشگاهی است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا