Skip to content
کنکور

تعیین یک مدل قطعی برای کنکور

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تعیین یک مدل قطعی برای کنکور خبر داد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: کنکور یک مساله ملی است و در ۶ ماه آینده یک مدل قطعی برای آن در نظر خواهیم گرفت.

یک مدل قطعی برای کنکور

عاملی در ادامه اظهار کرد: آموزش و پرورش چند بار برای اجرایی کردن این سند اراده کرده و در زمان وزیر قبلی ۱۵ برنامه برای این موضوع در نظر گرفتند و شاخص هایی را برای اجرای ان داشتند اما در فصل ۸ دبیرخانه شورا مسئولیت نظارت و ارزیابی را دارد.
وی همچنین به این موضوع اشاره کرد: این موضوع باید با جدیت در این هفته با حضور وزیر اموزش و پرورش بحث شود. رهبری نگاهی به ظرفیت نظام دارند ما نیز باید برای اجرایی شدن این موضوع با جدیت جلو برویم.

عاملی یادآور شد: در نشستی که بین دبیرخانه شورا و ریاست مجلس شورای اسلامی در زمینه کنکور داشتیم، اصل بر این شد که تقسیم کار در رابطه با آزمون سراسری صورت پذیرد و همچنین نظام ارزیابی باید دچار تغییر شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

دبیر شورای انقلاب فرهنگی در پایان از اراده جدی دبیرخانه جهت اصلاًح کنکور خبر داد و بیان داشت: این آزمون یک مساله ملی است و در تلاش هستیم طی ۶ ماه آینده اصلاًح شود و به یک جمع‌بندی برسیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا