Skip to content
گسترش تفاهم همکاری

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد اجتماعی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک اجتماعی، علمی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد و بنیاد اجتماعی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به امضا رسید و در آن به مواردی اشاره شد که با اجرایی شدن آن‌ها موارد بسیار مفید و مثبتی در مناطق محروم ایران اجرایی می‌شود که تسهیل زندگی مردمان شریف این مناطق را به دنبال دارد.

تفاهم‌نامه همکاری

امضای این تفاهم‌نامه همکاری توسط دکتر محسن نفر که سمت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد و دکتر مدنی مدیر عامل بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) صورت گرفت. به طور کلی مفاد این تفاهم‌نامه بر پایه‌ی استفاده از ظرفیت‌های مشترک جهت ایجاد بستر سازی سلامت الکترونیک با رویکرد پرونده سلامت الکترونیک، خدمات دورا پزشکی و تولید نرم‌افزارها و اپلیکشن‌های حوزه سلامت، مشارکت در طرح‌هایی که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم می‌شود،بنا گردیده است و این موارد از جمله موضوعاتی است که باعث کمک به ارتقای سطح معشیت مناطق محروم می‌گردد، و نهایتا کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق را به دنبال دارد.

این تفاهم‌نامه به امضای دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد ‏اسلامی و دکتر سیدامیرحسن مدنی مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) رسید. ‏

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا