Skip to content
ترویج فرهنگ کارآفرینی

توسعه و ترویج فرهنگ کار‌آفرینی و اشتغال دانش‌بنیان

توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال دانش‌بنیان، مشارکت در ایجاد مراکز نوآوری و شکوفایی، معرفی زمینه‌های نوین اشتغال و کارآفرینی از جمله اقدامات جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی است.

به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی طهرانچی اعلام کرد: مراکز کارآفرینی و دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها و این واحد دانشگاهی توسعه پیدا می‌کند.

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: جهاد دانشگاهی یکی از حمایت‌گران اصلی دانشجویان در حوزه توسعه فرهنگ کارآفرینی است.

امیر طهرانچی با بیان اینکه ارایه خدمات موثر و کاربردی از اولویت‌های جهاد داانشگاهی است اظهار کرد: جهاد دانشگاهی علوم پزشگی شهید پزشکی در راستای ماموریت‌های محول شده در زمینه توسعه و ارتقای سلامت در ابعاد مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی فعالیت خود را ار سال۱۳۶۷ آغاز کرد.

وی با اشاره به وظایف این واحد دانشگاهی افزود:انجام پژوهش‌های زیر ساختی وآموزش و توسعه مهارت‌های اشتغال برای فارغ‌التحصیلان است و ارتقای سرمایه انسانی و شایسته کشوری به ویژه در بخش سلامت از جمله وظایف واگذار شده به این واحد جهاد دانشگاهی است.

ایشان در پایان اشاره کرد: این واحد در تمام سال‌های فعالیت خود با فراز و نشیب های مختلفی روبرو بوده است، اما علیرغم تمام محدودیت‌های مالی و منابع انسانی توانسته به دستاورد‌های خوبی دست یابد. در این راستا از تمام همکاران و دست اندرکاران عزیز که با روحیه جهادی خود در شرایط مختلف اثر گذاری مطلوب و شایسته متناسب با موقعیت داشتند سپاسگزارم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا