Skip to content

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی خبر داد. مهلت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۳ خرداد ماه تمدید شد و داوطلبان تا این تاریخ فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

حسین توکلی افزود: با توجه به برخی از اصلاًحات دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ و ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تا پنجشنبه ۳ خردادماه تمدید‌شد.

زمان نمایش اصلاًحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون

اصلاًحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون امروز بعدازظهر ۲۹ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی

توکلی یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند تا فرصت باقی مانده در این آزمون ثبت‌نام کنند و آن دسته از داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اصلاًحات اعلام شده نسبت به ویرایش فرم ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه تاکید کرد: کلیه متقاضیان، اعم از اینکه متقاضی پذیرش در رشته امتحانی با آزمون یا بدون آزمون هستند لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند. در صورت عدم ثبت‌نام پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد‌بود.

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی (رشته‌های امتحانی با آزمون)

توکلی در انتها گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ برگزار خواهد‌شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا