Skip to content
ثبت درخواست حذف ترم دانشگاه خواجه نصیر

ثبت درخواست حذف ترم دانشگاه خواجه نصیر

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی: از این هفته ثبت درخواست حذف ترم دانشجویان آغاز شده و ظرف مدت ۱ الی ۲ روز به این درخواست‌ها پاسخ داده خواهدشد.

بازگشایی خوابگاه‌ها

 دکتر عبدالمجید خشنود یکی از مهم‌ترین خواسته‌های دانشجویان و نمایندگان شوراهای صنفی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی را امکان خارج کردن وسایل ضروری و کمک‌آموزشی دانشجویان از خوابگاه دانست و گفت: خوشبختانه این امکان فراهم شد و بخشی از وسایل شخصی و مهم دانشجویان نظیر کتاب، لپ‌تاپ و غیره با پست و به هزینه خود دانشجویان برای آن‌ها ارسال گردید. برخی از دانشجویان نیز به‌صورت حضوری نسبت به خارج کردن وسایل خود اقدام نمودند.

وی درمورد بازگشایی خوابگاه‌ها بیان کرد: در حال‌حاضر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بر بسته بودن خوابگاه‌ها است و ما نیز تابع تصمیمات این ستاد هستیم. تنها یک خوابگاه بین‌المللی ما باز است که ۱۶ دانشجو در آن سکونت دارند.

درخواست حذف ترم

دکتر خشنود بیشتر مطالبات دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر را از نوع مطالبات آموزشی دانست و اظهار داشت: از جمله خواسته‌های دانشجویان می‌توان به:

  • حذف ترم تحصیلی
  • حذف واحد
  • حذف سنوات رفاهی

اشاره کرد. درهمین راستا منتظر فعال شدن سامانه الکترونیکی حذف ترم در هفته جاری هستیم تا دانشجویان امکان ثبت تقاضاهای خود را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: یکی از درخواست‌های پرتکرار دانشجویان درخصوص حذف سنوات رفاهی برای آن دسته از دانشجویانی است که سنوات آموزشی آن‌ها حذف می‌شود. دانشجویان خواستار این هستند که پس از حذف ترم قادر باشند از سنوات رفاهی نیز بهره‌مند گردند تا از تسهیلات و امکاناتی مانند خوابگاه استفاده کنند و یک ترم به مدت زمان تخصیص خوابگاه یا دیگر تسهیلات رفاهی افزوده گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دانشجویان درخواست‌های خود مبنی بر حذف ترم یا واحد را بین  ۲۴ تا ۴۸ ساعت در سامانه گلستان ثبت نمایند و روزهای دوشنبه به این درخواست‌ها توسط کمسیون موارد خاص رسیدگی خواهد شد.

https://www.kntu.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا