Skip to content
آزمون دکتری تخصصی پژشکی سال 98

حدود سه هزار نفر به دلیل نقص مدارک از آزمون دکتری تخصصی جاماندند

دکتر آبتین حیدرزاده در ارتباط با سه هزار داوطلبی در آزمون دکتری نتوانستند حضور یابند، بیان کرد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی در ۶۴ رشته علوم پزشکی و بهداشت، دو رشته دندان‌پزشکی و سیزده رشته داروسازی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌گردد.

نقص مدارک ثبت‌نامی

حدود سه هزار نفر از داوطلبان به دلیل نقص مدارک ثبت‌نامی نتواستند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. با توجه به اینکه امروز آخرین فرصت برای دریافت کارت آزمون بود. با توجه به اینکه تعداد ۹ هزار و ۲۲۰ نفر در آزمون تخصصی علوم پزشکی و بهداشت، دندان‌پزشکی و داروسازی سال جاری شرکت کرده‌اند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی آمار شرکت‌کنندگان سال ۹۸ را به شرح ذیل اعلام کردند:
آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندان‌پزشکی و داروسازی تعداد ۹ هزار و ۲۲۰ نفر و در آزمون دکتری تخصصی آموزش محور تعداد ۸ هزار و ۹۰۱ نفر و در آزمون دکتری تخصصی پژوهش تعداد ۳۱۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس مرکز سنجش پزشکی اظهار کرد: طبق جدول زمان‌بندی آزمون، آزمون کتبی تمام رشته‌های روز ۱۲ اردیبهشت به روز ۳۰خرداد ماه ۹۸ انتقال یافت و همچنین آزمون ۱۳ اردیبهشت به روز جمعه ۳۱ خرداد ماه ۹۸ منتقل شد.

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌علو پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان‌پزشکی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مناطق ده گانه آمایشی در در شهر تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌گردد.

حدود سه هزار نفر از داوطلبان به دلیل نقص مدارک نتوانستند در آزمون دوره دکتری شرکت کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا