Skip to content
خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه خواجه نصیر

خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه خواجه نصیر

معاونت دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به مشخص نبودن وضعیت پرداختی شهریه خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه گفت: تصمیم داریم در ماه‌های تعطیل با دانشجویان در پرداخت شهریه مساعدت داشته باشیم ولی تااین لحظه جزئیات آن مشخص نیست.

اجاره‌بهای خوابگاه‌ها

دکتر عبدالمجید خوشنود با بیان مطلب فوق در مورد تصمیمات دانشگاه خواجه نصیر درمورد چگونگی پرداخت شهریه خوابگاه‌های دانشجویی در ماه‌هایی که دانشگاه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است توضیح داد: دانشگاه خواجه نصیر درمورد شهریه خوابگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها، پیرو تصمیماتی است که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اینخصوص اتخاذ شده است و بنابراین بابت ماه‌های تعطیل، شهریه‌ای از دانشجویان دریافت نخواهیم کرد.

دکتر خوشنود ادامه داد: هزینه اقامت دانشجویان در آن دسته از خوابگاه‌هایی که زیرنظر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم هستند، در این مدت توسط این صندوق پرداخت خواهد شد و بقیه در حساب بستانکار دانشجو ثبت می‌شود و هیچ‌گونه دخل و تصرفی از سوی دانشگاه در بازگشت این هزینه‌ها وجود ندارد.

خوابگاه‌های خودگردان

وی اظهار داشت: خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه خواجه نصیر زیر نظر صندوق رفاه دانشجویان نیستند و بالطبع هزینه اقامت دانشجویان توسط صندوق پرداخت نخواهد شد، اما تصمیم دانشگاه براین است که پیرو مساعدت صندوق رفاه، درخصوص هزینه خوابگاه این دسته از دانشجویان مساعدت‌هایی انجام دهد، اما تا این لحظه جزئیات و آمار و ارقام این تصمیم در هیئت رئیسه دانشگاه به تصویب نرسیده است و باید تا زمان تصویب نهایی جهت اظهار نظر قطعی درخصوص جزئیات این کمک‌ها صبر کرد.

معاونت دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پایان خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های خودگردان در دانشگاه خواجه نصیر فعال هستند و تعداد این دانشجویان تقریباً ۴۰۰  نفر بوده و از دانشجویان روزانه و شبانه ساکن خوابگاه هستند.

https://www.kntu.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا