Skip to content
دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد

دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند با ۱۵۷۰ مشکلات خود را حل کنند!

دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در لحظات سخت و بحرانی با شماره‌گیری خط تلفنی ۱۵۷۰ از خدمات مشاوره و مداخله در فوریت‌های روانی اجتماعی به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

این خط تلفن که با هدف حمایت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی، اضطراب، افسردگی و سایر مشکلات راه‌اندازی شده است، از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به‌صورت رایگان پاسخ‌گوی تماس‌ها خواهد بود.

خدمات قابل ارائه برای دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد:

مشاوره تحصیلی و کنکور

مشاوره در خصوص مشکلات خلقی، رفتاری و روان‌شناختی

مداخله در فوریت‌های روانی-اجتماعی مانند خودکشی، خشونت، کودک‌آزاری، سوء استفاده‌های جنسی، فرار از خانه، بدسرپرستی، فقر، بی‌سرپرستی، بی‌خانمانی، بزهکاری و مصرف مواد

راهنمایی و معرفی به مراکز مشاوره حضوری

پاسخگویی به سوالات مربوط به حوزه مشاوره و مداخله در فوریت‌های روانی-اجتماعی

ویژگی‌های خط ۱۵۷۰:

رایگان: تماس با این خط برای همه دانش‌آموزان، اولیا و همکاران آموزش‌وپرورش در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد رایگان است.

محرمانه: تمام مکالمات با کارشناسان این خط کاملاً محرمانه خواهد بود.

قابل دسترس: این خط در تمام ساعات روز از ۸ صبح تا ۲۰ شب فعال بوده و پاسخگوی تماس‌ها خواهد بود.

بدون نیاز به مراجعه حضوری: دانش‌آموزان و اولیا می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مشاوره، مشکلات خود را با کارشناسان این خط در میان بگذارند.

راه‌های تماس:

شماره تلفن: ۱۵۷۰ تماس از طریق تلفن ثابت و همراه

این خط می‌تواند به‌‌عنوان یک راهنمای ارزشمند برای دانش‌آموزان، اولیا و همکاران آموزش‌وپرورش در مواجهه با مشکلات و چالش‌های مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی و … باشد.

با اطلاع‌رسانی این خبر به دانش‌آموزان، اولیا و همکاران فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانیم به یاری آنها در جهت حل مشکلاتشان بشتابیم.

با راه‌اندازی این خط تلفن، دانش‌آموزان، اولیا و همکاران آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در لحظات سخت و بحرانی از خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی بهره‌مند شده و از تنهایی رهایی یابند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا