Skip to content

دانشجویان دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه نخست سومین دوره مسابقات کشوری پل‌های مقوایی

سومین دوره مسابقات کشوری پل‌های مقوایی با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار و تیم دانشگاه سمنان موفق شد رتبه نخست این دوره از رقابت‌ها را از آن خود نماید.

کسب رتبه نخست سومین دوره مسابقات کشوری

به نقل از دانشگاه سمنان، در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم با ۲۷ پل از دانشگاه‌های سمنان، گرمسار، یاسوج و یزد به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت‌ها تیم “آرچیویل” از دانشگاه سمنان با کسب ۹۵ امتیاز مقام نخست را به دست آورد و تیم‌های “یاسین” از دانشگاه یاسوج با کسب امتیاز ۸۸.۵ و تیم یاسان سازه از دانشگاه یزد با به دست آوردن امتیاز ۸۷.۷ به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این دوره از رقابت را به دست آوردند.

اسماعیلی دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان گفت: به کارگیری عملی دروس اصلی رشته مهندسی عمران و استفاده از نرم‌افزار‌های تخصصی این رشته، ایجاد حس رقابت، نشاط و همکاری در میان دانشجویان و البته تماشاگران از اهداف برگزاری این مسابقه مهیج و علمی است.

ایشان اضافه کرد: در این مسابقات شرکت‌کنندگان مجازند با استفاده از مقوا یا کارتن ۵ لایه و چسب سیلیکاتی، سازه‌هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.
برگزاری مسابقات پل مقوایی در دانشگاه باعث ایجاد فضای مناسب در راستای بروز خلاقیت‌های دانشجویان و تثبیت انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه سمنان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی پل کاغذی در کشور است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا